INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

sobota, 14 maja 2011

KĘSZYCE 2011 - POLSKA BIEGA

14 maja 2011 r. grupa pań uczęszczających na zajęcia aerobiku wzięła udział w II Kęszyckim Biegu Stobrawskim. Z Murowa wyjechałyśmy rowerami około 14:00. Podróż trwała pół godziny. Na miejscu - w Kęszycach koło Grabic (już wspominałam o tym miejscu w jednej z opisywanych przeze mnie tras) - zarejestrwałyśmy się u biurze biegów i przeszłyśmy wraz z grupą około 40-osobową dystans 2 km. Najważniejszy był dla nas sam udział, dobra zabawa i promocja zdrowego sposobu spędzania wolnego czasu. Wielu tegorocznych kibiców z całą pewnością za rok złapie za kijki i powędruje z nami. Nasza grupa była najliczniejszą drużyną, która wzięła udział w tym "biegu" i z tego jesteśmy dumne. 
No i któż nas pobije? :-)

 Foto: Tuż przed startem

Foto: W drodze powrotnej - już po biegu
Foto: W drodze powrotnej - już po biegu



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz