INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

niedziela, 10 lipca 2011

Okolice Namysłowa

TRASA:
Samochodem do Fałkowic - Starościn - Siemysłów - Domaszowice - Strzelce - Woskowice Górne - Woskowice Małe - Bukowa Śląska - Michalice - Józefków - Namysłów - Ziemiełowice - Jastrzębie - Biestrzykowice - Świerczów - Dąbrowa - Zbica - Fałkowice

Przebieg trasy

Foto: Pomnik przy pałacu w Starościnie

Foto: Park przy pałacu w Starościnie

Foto: Na trasie do Michalic

Foto: Ośrodek Leczenia Odwykowego NFZ w Woskowicach Małych

Foto: Przy tablicy miejscowości

Foto: Nad jeziorem w Michalicach

Foto: Nad jeziorem w Michalicach

Foto: Nad jeziorem w Michalicach

Foto: Kościół w Dąbrowie Namysłowskiej

Foto: Wejście do pałacu w Starościnie


CIEKAWE MIEJSCA:
Pałac w Starościnie
Jezioro w Michalicach
Namysłów-rynek

POSTOJE:Pałac w Starościnie
Jezioro w Michalicach

MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat namysłowski

70 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz