INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Jezioro Nyskie

TRASA:
WOKÓŁ JEZIORA NYSKIEGO

Murów - Głębinów (dojazd samochodem) - Wójcice - Otmuchów - Sarnowice - Śliwice - Wierzbno - Buków - Kwiatków - Siestrzechowice - wałem nad Jeziorem Nyskim - plażą do Głębinowa

Przebieg trasy


Foto: Parking w Głębinowie pod kościołem św. Urbana

Foto: W drodze do Wójcic

Foto: W drodze do Wójcic

Foto: W drodze do Wójcic

Foto: W drodze do Wójcic na polu makowym

Foto: Na skrzyżowaniu: Otmuchów - Kłodzko - Nysa

Foto: Rynek w Otmuchowie

Foto: Widok na Jezioro Otmuchowskie i Góry Opowskie 

Foto: Nad Jeziorem Otmuchowskim

Foto: Nad Jeziorem Otmuchowskim

Foto: Nad Jeziorem Otmuchowskim

Foto: Nad Jeziorem Otmuchowskim

Foto: W Otmuchowie na rynku

Foto: Na wale Jeziora Nyskiego tuż przed Głębinowem


Foto: Na moście nad Nysą Kłodzką

Foto: Na plaży przed dojazdem do Głębinowa

Foto: Głębinów - przystań żeglarska

1 komentarz:

  1. Jezioro piękne, jest tu co robić. Ja polecam wypady kajakowe :) Sprzęt mam już swój, więc nic mnie nie ogranicza. W sklepie https://gokajak.com/ można kupić wszystko co niezbędne.

    OdpowiedzUsuń