INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 12 marca 2012

PRZYGOTOWANIA DO NOWEGO SEZONU 2012 :-)

Nowy nabytek - przyczepka bagażowa. Teraz mogę jechać na koniec świata:-)

2 komentarze:

  1. Przewieziesz mnie w tym ? Mona

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo Twej "wielkości" miałabym pewne obawy, że nie ruszę z miejsca:-) Nie wspomnę już o wspinaniu się pod górę z TAKIM ładunkiem na ogonie. Przykro mi, ale...czas się odchudzić, Maleńka :-P

    OdpowiedzUsuń