INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

sobota, 18 czerwca 2011

Okolice Kluczborka+szynobus 1

TRASA: 
Murów - Zagwiździe - Morcinek - Stare Budkowice - Dębiniec - PKP TUŁY (przejazd szynobusem  do Kluczborka ) - Kluczbork - Krasków - Borkowice - Bażany - Zameczek (zółty szlak) - droga Krystyńska - Radomierowice - Grabice - Zagwiździe -Murów


Przebieg trasy


Foto: Pole chabrowe między Borkowicami, a Bażanami

Foto: Na polanie leśnej za Bażanami-rozpalanie grilla za pomocą krzesiwa

Foto: Kościół w Bażanach

Foto: Fragment drogi krzyżowej z kościoła w Bażanach

Foto: Ołtarz w kościele w Bażanach

Foto: Jedna z figur w kościele w Bażanach 

Foto: Jedna z figur w kościele w Bażanach
POSTOJE:
-PKP Tuły
- Bażany - kościół
-Bażany polana za wsią

CIEKAWE MIEJSCA:
-Bażany - kościół

POZDROWIENIA DLA KSIĘDZA BERNARDA:-)

63, 100 km 
 w tym około 14 km to przejazd szynobusem ze stacji Tuły do stacji Kluczbork

MAPA:
GPS rowerowy - Google Maps

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz