INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

sobota, 4 czerwca 2011

Okolice Murowa 1

TRASA:
Murów-koło tartaku-przed Grabczokiem w lewo w las-na dużym skrzyżowaniu w lewo na Mańczok-mijamy Mańczok z lewej-mijamy tory kolejowe - w prawo - przecinamy asfalt - prosto - na dużym skrzyżowaniu w prawo i aż do asfaltu - na skrzyżowaniu asfaltowym z krzyżem skręcamy w prawo i jadąc ciągle prosto wyjeżdżamy w Brynicy koło Agrorelaksu - do skrzyżowania w Brynicy na krzyżówce z krzyżem w prawo -Grabczok - w prawo do Murowa.

Przebieg trasy


Foto: Nad jeziorkiem pod Jełową

36 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz