INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

niedziela, 17 czerwca 2012

"Szlakami drewn. kośc. Opol." - cz. VIII

TRASA:
Murów - Stare Budkowice - Dębiniec - szynobusem do Kluczborka - Ligota Górna - Bąków - Jamy - Bąków - Chocianowice - Lasowice Małe - Lasowice Wielkie - Tuły - Dębiniec - Stare Budkowice - Morcinek - Zagwiździe - Murów

Trasa do szynobusu w Tułąch
Trasa od Kluczborka do Murowa
Na dojeździe do rynku w Kluczborku
Na rynku w Kluczborku
Na rynku w Kluczborku
Przed kościołem w Ligocie Górnej
Nad zalewem Chocianowice
Zalew Chocianowice w Ligocie Górnej
Zalew Chocianowice w Ligocie Górnej
Przed kościołem w Bąkowie
Przed kościołem w Jamach
Przed bramą kościoła w Jamach
Przed kościołem w Chocianowicach
Pomnik postawiony bohaterom I wojny światowej przez mieszkańców Chocianowic
Pomnik postawiony bohaterom I wojny światowej przez mieszkańców Chocianowic 
Pomnik postawiony bohaterom II wojny światowej przez mieszkańców Chocianowic 
Murowany kościół w Chocianowicach  powstał tuż przy
Przed kościołem w Chocianowicach

ATRAKCJE:
1. Drewniany kościół w Ligocie Górnej
2. Drewniany kościół w Bąkowie
3. Drewniany kościół w Jamach
4. Drewniany kościół w Chocianowicach
MAPA: Perły Opolszczyzny - powiat Kluczborski

80 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz