INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 25 czerwca 2012

"Szlakami drewn. kośc. Opol"-cz. X

TRASA:

Domaszowice - Woskowice Górne - Woskowice Małe - Baldwinowice - Józefków - Michalice - Bukowa Śląska - Strzelce - Domaszowice 


Przebieg trasy wkrótce

Przed kościołem w Woskowicach Małych
Przed kościołem w Baldwinowicach
Przed kościołem w Baldwinowicach.
Kaplica w Michalicach.
Przed kościołem w Michalicach.
Ołtarz główny kościoła pw.Św. Michała Archanioła w Michalicach.
 Kościół pw.Św. Michała Archanioła w Michalicach.- ambona.
Kościół pw.Św. Michała Archanioła w Michalicach- ołtarz boczny.
Ołtarz główny kościoła pw.Św. Michałą Archanioła w Michalicach. 
Jedna z figur w kościele w Michalicach.
Wejście do kościoła w Michalicach.
Nad jeziorem w Michalicach.
Nad jeziorem w Michalicach.
nad jeziorem w Michalicach.
Przed bramą wjazdową do kościoła w Michalicach.
Przed bramą wjazdową do kościoła w Michalicach.
Panorama trasy z Michalic do Bukowy Śląskiej.

ATRAKCJE:
1. Kościół pw. w Woskowicach Małych
2. Kosciół pw. w Baldwinowicach
3. Kośiół pw. Św. Michała Archanioła w Michalicach


MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat namysłowski

57 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz