INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

niedziela, 19 maja 2013

Szlakiem drewnianych kościołów opolszczyzny - cz. XII

TRASA: 
Olesno - Świercze - Grodzisko - Sowczyce - Borki Małe - Borki Wielkie - Kucoby - Bodzanowice - Olesno


Historia kościoła w Grodzisku
Kościół w Grodzisku
Kościół w Grodzisku
Kościół w Grodzisku
Kościół w Sowczycach
Historia kościoła w Sowczycach
Wnętrze kościoła św. Bartłomieja w Borkach Wielkich
Kościół św. Bartłomieja w Borkach Wielkich
Kościół drewniany w Barkach Wielkich
Ośrodek ZHP - Kucoby
Ośrodek ZHP - Kucoby
Ośrodek ZHP - Kucoby
Ośrodek ZHP - Kucoby
Ośrodek ZHP - Kucoby

ATRAKCJE:
Grodzisko -kościół drewniany
Sowczyce - kościół drewniany
Borki Wielkie - kościół drewniany

Ilość przejechanych km
53 km

MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat oleski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz