INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

niedziela, 21 lipca 2013

Szlakiem drewnianych kościołów opolszczyzny - cz. XVI- Grodkow i Lewin Brzeski-na granicy powiatów i rzek

TRASA:
 Magnuszowice - Grodków - Brzeg - Olszanka - Pogorzela - Lewin Brzeski - Magnuszowice


Przebieg trasy

Podczas pakowania samochodu do trasy towarzyszył mi Mefi - mój KOTEK:-)
Na rynku w Grodkowie
Rynek w Grodkowie
Jeden z celów podróży:-)
Kościół, tuz na trasie za Grodkowem
Olszanka - drewniany kościół
(niestety najbardziej zaniedbany jaki udało mi się zwiedzić)
Drewniany kościół w Olszance
Kościół szachulcowy z elementami drewna i muru
(prawdopodobnie uległ częściowemu spaleniu)
w Lipowej
Kościół w Pogorzeli
Kościół w Pogorzeli
Tablica informująca o atrakcjach w miejscowości Pogorzela
Gdzieś na trasie między Pogorzelą, a Michałowem
Kościół w Byczynie
W środku - fragment wieży/ baszty w Lewinie Brzeskim
Za Lewinem Brzeskim nad jednym ze stawów
Między Pogorzelą, a Lewinem Brzeskim

ATRAKCJE:
- Rynek w Grodkowie
- Miasto Brzeg
- Drewniany kościół w Olszance (niestety bardzo zniszczony i zaniedbany.
 Nawet trawa nie była wykoszona, a wiekowe groby były paskudnie zarośnięte.)
- Mury i rynek w Lewinie Brzeskim
- Rzeka Odra i Nysa Kłodzka
- Krajobrazy pól w okolicy Lewina Brzeskiego
- Stawy w okolicy Lewina Brzeskiego i Magnuszowic

MAPA:
Perły Opolszczyzna - Powiat Brzeski

ILOŚĆ PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW:

70 km

1 komentarz: