INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

niedziela, 22 czerwca 2014

IX Diecezjalna Pielgrzymka Rowerzystów na Górę św. Anny

IX Diecezjalna Pielgrzymka Rowerzystów 
na Górę św. Anny

TRASA:
Strzelce Opolskie - Rożniątów - Dolna - Poręba - Leśnica - Góra św. Anny - Kadłubiec - Kamionek - Kamień Śląski - Kalinów - Rożniątów - Strzelce Opolskie


Źródło: Endomondo
Pielgrzymka pierwotnie miała odbyć się w maju, ale ze względu na pogodę organizatorzy przenieśli ją na 7 czerwca co okazało się trafionym terminem. Pogoda dopisała, kalendarz akurat w tym dniu okazał się pusty... Zapakowałyśmy rowery i jazda...Start nastąpił ze Strzelec Opolskich skąd przez Dolną, Porębę i Leśnicę wspięłyśmy się na szczyt wulkanu zwanego dziś Góra św. Anny. Imponująca rzesza pielgrzymów pojawiła się na szczycie w okolicy godziny 14. Wtedy to rozpoczęła się uroczysta msza święta dla przybyłych rowerzystów. Dołączyli też kijkarze z Gogolina. Po odwiedzeniu św. Anny, zakupieniu souvenirów ruszyłyśmy w dalsza trasę. Św. Anna nie była tego dnia jedyną atrakcją na naszej mapie. Zjechałyśmy przez Kamionek do Kamienia Śląskiego, by rozmówić się ze św. Jackiem, Błogosławionymi Bronisławem i Czesławą od Odrowążów. Pod lotniskiem rozpaliłyśmy małego grilla i ... posilone ruszyłyśmy  na miejsce postoju samochodów. 

Schody prowadzące do bazyliki św. Anny

Rajski Plac





Pod Domem Pielgrzyma
Kamionek



Sanktuarium św. Jacka w Kamieniu Śląskim
Sebastianeum Silicianum - Kamień Śląski



Grota w Kamieniu Śląskim



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz