INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

wtorek, 12 lipca 2011

Jezioro Balaton

TRASA:
Murów-Grabczok - Kup - Dpbrzeń Wielki (jezioro Balaton) - Brzezie - Świerkle - Brynica - Grabczok - Murów

Przebieg trasy



Foto: Przy kościele św. Rocha w Dobrzeniu Wielkim

Foto: Nad jeziorem Balaton w Dobrzeniu Wielkim

CIEKAWE MIEJSCA:
jezioro Balaton w Dobrzeniu Wielkim
kościól św. Rocha w Dobrzeniu Wielkim

POSTOJE:
jezioro Balaton w Dobrzeniu Wielkim
kościól św. Rocha w Dobrzeniu Wielkim

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy



35 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz