INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

wtorek, 19 lipca 2011

Jelcz-Laskowice

TRASA:

Samochodem do Szydłowic - Błota - Bystrzyca - Janików - Jelcz-Laskowice - Piekary - Kopalina - Miłocice - Minkowice Oławskie - Biskupice Oławskie - Mikowice - Przeczów - Smarchowice Śląskie - Ligota Książęca - Brzozowiec - Buskupice Oławskie - Wójcice - Dobrzyń - Szydłowiec

Przebieg trasy

Foto: Kwitnąca pokrzywa znaleziona w Rezerwacie Leśna Woda koło Wójcic 

Foto:Urząd Gminy i Miasta w Jelczu-Laskowicach

Foto: Kościółek w Smarchowicach Śląskich

CIEKAWE MIEJSCA:
Jelcz - Laskowice - Urząd Gminy, Miasta
Wsie, które się mija na trasie mają specyficzny klimat

POSTOJE:
Obiad w restauracji na ulicy Zachodniej - pycha i tanie pierogi serwują. Bardzo miła obsługa dla strudzonych wędrowców rowerowych:-)

MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat brzeski

85 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz