INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

wtorek, 19 lipca 2011

Okolice Kluczborka

TRASA:
Do Kluczborka samochodem - parkujemy pod pływalnią Delfin - niebieskim szlakiem do Łowkowic -  Dobiercice - Paruszowice - Byczyna - Roszkowice - Uszyce - Zdziechowice - Krzyżanowice - Nowa Wieś  - Nowa Wieś Oleska - Gorzów Śląski - Pawłowice - Kozłowice - Biadacz - Kujakowice Górne -(wpadamy spowrotem na niebieski szlak rowerowy) - Kujakowice Dolne - Kluczbork pływalnia Delfin
  
Przebieg trasy

Foto: Kaplica w Łowkowicach
Foto: Kościół w Łowkowicach
Foto: Pole po żniwach z Uszycami
Foto: Widok z górki między Kozłowicami, a  Biadaczem
Foto: Przy kościele pw. Jana Chrzciciela w Kozłowicach
Foto: Przy figurze Jana Chrzciciela przy kościele w Kozłowicach

CIEKAWE MIEJSCA:
Byczyna
Kozłowice

POSTOJE:
Kozłowice kościół

MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat oleski

72 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz