INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Okolice Niwek 1


TRASA:
Okolice NIWEK
Udajemy sie samochodem do Niwek. Zostawiamy go pod ośrodkiem szkoleniowym MODN.



Foto: Na parkingu przed MODN

Tam wsiadamy na rower i asfaltem jedziemy w kierunku Dębskiej Kuźni. Dalej czarnym i żółtym szlakiem jedziemy do Dańca. Wjeżdżamy na asfalt i kierujemy się na Utratę, gdzie czerwonym szlakiem dojeżdżamy do Nakła, a potem do Tarnowa Opolskiego.

Foto: Pod tablicą Tarnowa Opolskiego

Foto: Nad jeziorem na trasie

W Tarnowie Opolskim wpadamy na szlak zielony, który lasem doprowadzi nas do miejscowości Walidrogi. Wpadamy na asfalt i przejeżdżamy Dąbrowice, Dębie, Dębską Kuźnię i docieramy wreszcie do Niwek, by skończy trasę.


Foto: Przy kaplicy MB Fatimskiej

 POSTOJE:
Niwki, MODN-prking
Izbicko/Utrata - Kaplica Matki Bożej Fatimskiej
Walidrogi - pizzeria przy drodze nr 94

CIEKAWE MIEJSCA:
kaplica na skrzyżowaniu dróg w Niwkach (znajduje się centralnie na środku)
Izbicko/Utrata - kaplica MB Fatimskiej
Nakło - kościół z kamienia
Dębie - olbrzymi, mowy kościół pw.Dobrego Pasterza

MAPA:
Perły Opolszczyzny-powiat strzelecki



55 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz