INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Okolice Niwek 2

TRASA:  
Okolice Niwek nr 2

            Trasę zaczynamy w tym samym miejscu co trasę nr 33, tzn. pod parkinkiem MODN w Niwkach. Stamtąd kierujemy się w las - na żółty szlak, który za jakies 2 km krzyżuje się ze szlakiem niebieskim, gdzie odbijamy w lewo (w kierunku półn.wsch.) Droga ta zaprowadzi nas do Szczedrzyku, gdzie wjeżdżamy na zielony szlak (aż do Jedlic szlak zielony leci równolegle ze szlakiem niebieskim). Docieramy nim do Jedlic, potem do Antoniowa, mijamy Ozimek i dojeżdżamy do Krasiejowa.

Foto: Jura - Park w Krasiejowie

W Krasiejowie kierujemy się czerwonym szlakiem i mijamy w ten sposób Staniszcze Małe i Staniszcze Wielkie. W Staniszczach Wielkich na skrzyżowaniu z żółtym szlakiem pozostawiamy czerwony szlak za sobą i jadąc teraz szlakiem niebieskim na zachód dojeżdżamy do Spóroka. Tam znów wjeżdżamy na szlak żółty i jadąc na zachód dojeżdżamy do Krzyżowej Doliny. Tam zmieniamy szlak na czarny i dojeżdżamy nim ponownie do Krasiejowa. Stamtąd jedziemy juz asfaltem w kierunku Nowej Schodni. Tam wpadamy na żółty szlak i jadąc nim w kierunku zachodnim docieramy do miejsca, gdzie szlak ten krzyżuje sie ze szlakiem czarnym. Jedziemy nim 3 km lasem i dojeżdżamy do Dębskiej Kuźni, a stamtąd już asfaltem dojeżdżamy do samych Niwek.


POSTOJE:
Krasiejów- restauracja za muzeum Dinozaurów

CIEKAWE MIEJSCA:
Dino-Park w Krasiejowie

MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat strzelecki

60 km 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz