INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 15 sierpnia 2011

Góra św.Anny 1

TRASA:
Okolice Góry św. Anny
         Samochodem do miejscowości Góra św. Anny i zostawiamy go na parkingu pod Domem Pielgrzyma (nie sposób go przeoczyc). Spod Domu Pielgrzyma wyjeżdżamy na główną drogę i skręcamy w lewo (czerwony szlak) i asfaltem zjeżdżamy do Leśnicy. (uwaga!!! ostry zjazd - lepiej miec na głowie kask!!! Na rozjeździe kierujemy się na Leśnicę, a nie na Zdzieszowice. W pędzie łatwo ten rozjazd przejechac!). Wciąż jadąc czerwonym szlakiem dojeżdżamy do Krasowej.


Foto: Stawy w okolicy Krasowej i Raszowej

Dalej mijamy Raszową i tu zbaczamy z czerwonego szlaku  - jadąc asfaltem kierujemy się na Kędzierzyn Koźle. Mijamy tory kolejowe i wciąż jadąc przez las docieramy do sporej wielkości skrzyżowania (to już Kędzierzyn Koźle), gdzie skręcamy w prawo i ruchliwym odcinkiem drogi  nr 423 jedziemy do skrzyżowania w lesie, gdzie mamy czarny szlak. W prawo prowadzi  on spowrotem do Raszowej, a my skręcamy w lewo i tym właśnie czarnym szlakiem jadąc 4,5 km po ścieżce leśno-polnej dojeżdżamy znów do asfaltu (droga nr 423) - przecinamy go i ciągle jadąc pod górę za jakieś 10 km dojeżdżamy spowrotem pod Dom Pielgrzyma na Górze św. Anny. 


Foto: Stawy w okolicy Krasowej i Raszowej

POSTOJE:
Stawy w okolicy Krasowej i Raszowej
Góra św. Anny - Dom Pielgrzyma

CIEKAWE MIEJSCA:
Stawy w okolicy Krasowej i Raszowej są przygotowane głównie pod połów ryb, ale stanowią ładne tło wyprawy rowerowej - dobre miejsce na odpoczynek
Kościół Jana Baptysty w Zdzieszowicach
Ładnie usytuowany czarny szlak prowadzący od Zdzieszowic do Góry św. Anny


Foto: Stawy w okolicy Krasowej i Raszowej


MAPA:
Perły Opolszczyzny - powiat strzelecki

UWAGA!!!
Trudny ostatni etap drogi - 4km podjazd pod Górę św. Anny


42 km

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz