INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

piątek, 4 maja 2012

"Szlakami drewn. kośc. Opol."-cz. I

TRASA:

Gierałcice - Ligota Wołczyńska - Świniary Wielkie - Wierzbica Dolna - Świniary Wielkie - Krzywiczyny - Komorzno - Bruny - Jakubowice - Rożnów - Skałągi - Brzezinki - Wołczyn - Gierałcice

Przebieg trasy


Kościół w Gierałcicach

Kościół w Świniarach Wielkich

Kościół w Wierzbicy Dolnej

Kościół w Krzywiczynach

Kościół w Komorznie

Kościół w Rożnowie

Kościół w Brzezinkach


ATRAKCJE:

Gmina Wołczyn ma na swoim terenie 7 drewnianych kościołów, które pochodzą z różnych okresów:

1. Kościół w Gierałcicach - kościół ewangelicki - XVII w
2. Kościół w Świniarach Wlk. - 1672 r.
3. Kościół w Wierzbicy Dolnej - 1688 r.
4. Kościół w Krzywiczynach - 1623 r.
5. Kościół w Komorznie - 1753 r.
6. Kościół w Rożnowie - 1788 r.
7. Kościół w Brzezinkach - 1550 r.

MAPA:

Perły Opolszczyzny - powiat kluczborski

60 km

POZDRAWIAM WSZYSTKICH SOŁTYSÓW GMINY WOŁCZYN I DZIĘKUJĘ ZA WSPANIAŁĄ ATMOSFERĘ PODCZAS PRZYBIJANIA PIECZĄTEK W ROWEROWEJ KSIĄŻECZCE KOLARSKIEJ. DZIĘKI WAM UDA MI SIĘ ZDOBYĆ ODZNAKĘ " SZLAKAMI DREWNIANYCH KOŚCIOŁÓW OPOLSZCZYZNY" ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz