INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

środa, 9 maja 2012

"Szlakami drewn. kośc. Opol." cz. II


TRASA: 
Murów - Kup - Dobrzeń Wielki - Dobrzeń Mały - Borki
 - Czarnowąsy - Świerkle - Brynica - Grabczok - Murów


Pod kościołem św. Rocha w dobrzeniu Wielkim

Pod figurą św. Rocha przy kościele w Dobrzeniu Wielkim

Krzyż przy kościele św. Anny w Czarnowąsach,
który powstał z belek pochodzących ze ścian spalonego kościoła św. Anny

Tablica przyczepiona do krzyża przy kościele św. Anny w Czarnowąsach

Drogowskaz przy kościele św. Anny w Czarnowąsach

Widok na kościół św. Anny w Czarnowąsach

Przed kościołem św. Anny w Czarnowąsach

ATRAKCJE :
-kościół św. Rocha w Dobrzeniu Wielkim (1658 rok)
- kościół św. Anny w Czarnowąsach (1684 rok)

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy

47 km



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz