INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 7 marca 2011

Trasa R. nr 1

 TRASA:
Murów- Zagwiździe-Wojszyn - Sośniny - Dębiniec - Bukowo - Nowa Bogacica - Zameczek - Żabiniec - Bogacica - Borkowice - Zameczek - Wierzchy - Radomierowice - Święciny - Grabice - Zagwiździe - Murów

 55 km


Foto: Aleja dębów w Nowej Bogacicy

POSTOJE:
Bukowo - mostek na rzece Bogacicy
Nowa Bogacica - aleja dębów
Bogacica - restauracja "Nad Stawem" lub restauracja "Edyta" (możliwość nocowania)

CIEKAWE MIEJSCA:
Nowa Bogacica - aleja dębów

MAPA:
Stabrawski Park Krajobrazowy

4 komentarze:

  1. Ale...ja się tylko tak zapytam....co Ty z tym drzewem planujesz zrobić???:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otóż, usiłowałam je objąc, ale było tak ogromne, że nie zdołałam :-) Ten dąb ma prawie 200 lat! Jak ja będę taka stara to też taka gruba będę?;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy ten dąb jest pod ochroną lub jest wpisany na listę zabytków?Jak np słynny Bartek?Czy tez pozostawiony jest tak sam sobie..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Takich dębów jest tam całe "stado". Na każdym przyczepiona jest tabliczka z numerem Pomnika Przyrody z krajowego rejestru. Pomników tego typu Ci u nas dostatek. A co do "Bartka" - jest wstrętny:-) U nas rośnie inna odmiana dębu - dąb błotny - to dopiero bajer!

    OdpowiedzUsuń