INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

piątek, 25 marca 2011

Okolice Murowa 4

TRASA:
Murów - Czarna Woda - Pokój - Wilcza Buda - Zagwiździe - Murów

         Trasę zaczynamy w Murowie obok stawu w okolicy starego Tartaku Wodnego. Stamtąd jedziemy w kierunku Czarnej Wody. Gdy dojedziemy do wioski dalej jedziemy przed siebie - kierujemy się na tej trasie szlakiem czarwonym! Jest dobrze oznaczony. Dojeżdżamy za kilka kilometrów do miejscowości Pokój, gdzie dojeżdżamy ulicą Wolności do ronda. Zjeżdżamy z niego na najbliższym zjeździe i wziąż kierując się szlakiem czerownym wjeżdżamy w las. Za kilka kilometrów dojedziemy do sporej wielkości skrzyżowania w lesie (asfalt), gdzie zgodnie z oznaczeniami szlaku jedziemy w lewo. Dojeżdżamy to starej chaty w lesie - tzw. Wilcza Buda, gdzie kierujemy się w prawo na dróżkę leśną za kapliczką św. Jadwigi.


Foto: Wilcza Buda i kaplica św. Jadwigi

 Szlak dalej jest dobrze oznaczony aczkolwiek droga w pewnym momencie robi się nieco piaszczysta i ciężko ujechać. Dotrzemy tą drogą do miejscowości Zagwiździe (ul. Górki). Na skrzyżowaniu za jakiś kilometr odbijemy w prawo i dotrzemy do Murowa jadąc wzdłuż starego kanału hutniczego (Hammer Bach). Po drodze możemy zjechać obejrzeć zabytkową młotownię w Zagwiździu (znajduje się 500 metrów za zjazdem z ul. Górki w Zagwiździu).

23 km
POSTOJE:
Wilcza Buda

CIEKAWE MIEJSCA:
Wilcza Buda
czerwony szlak

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy

1 komentarz:

  1. Super, skorzystam z zdiecia Wilczej Budy - Danke

    OdpowiedzUsuń