INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 7 marca 2011

Trasa R. nr 4

TRASA:
        Kurznie (kościół) - jedziemy asfaltem w kierunku wsi Smiechowice. Na skrzyżowaniu z leśnymi drogami (po prawej mamy Parking leśny) odbijamy w lewo do lasu i kierujemy się prosto aż do skrzyżowania z drogą asfaltową, gdzie to skręcamy w prawo w kierunku wsi Czepielowice (mijamy kościół, pocztę), a na skrzyżowaniu w środku wsi odbijamy w lewo w kierunku wsi Kościerzyce. Zanim tam dojedziemy po lewej stronie mamy Ośrodek Rekreacyjny "Floryda", gdzie można odpocząć i  wykąpać się na strzeżonym kąpielisku. Po wyjeździe z "Florydy" kierujemy się na lewo, a na najbliższym skrzyżowaniu skręcamy w prawo i dojeżdżamy do Pisarzowic. Dalej skręcamy w lewo i jesteśmy na drodze nr 39, którą dojeżdżamy do Brzegu.


Foto: Park w Brzegu

W Brzegu przekraczamy Odrę i na pierwszym skrzyżowaniu za rzeką skręcamy w prawo i objeżdżamy park. Wracamy ta samą drogą.

43 km

POSTOJE:
Ośrodek Rekreacyjny "Floryda"
Restauracja przy zamku

Foto: widok z mostu na rzekę Odrę

CIEKAWE MIEJSCA:
 - Ośrodek Rekreacyjny "Floryda"(wstęp 4 zł)
-park w Brzegu
- restauracja przy zamku ( drogo, ale bardzo smaczne jedzenie)
- rynek w Brzegu

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz