INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

środa, 30 marca 2011

TRASA PIESZA NR 4

TRASA:
          Trasę rozpoczynamy za miejscowością Okoły. Tam po prawej stronie w drodze prowadzącej do stadniny koni zostawiamy somochód. Marsz rozpoczynamy w kierunku Krzywej Góry, ale już na najbliższym zakręcie odbijamy w prawo do lasu. Idziemy leśną drogą około 1 kilometra. Droga jest kręta. Na pierwszym dużym leśnym skrzyżowaniu skręcamy w lewo. Droga zaprowadzi nas prawie pod samą szosę. Jej dlugośc to 2, 5 km. Miniemy po prawej stronie paśnik.

Foto: Paśnik w lesie

Wczesną wiosną na bokach leśnej drogi spotkac możemy cudowne kwiatki. Warto czasem popatrzec na boki:-)

Foto: Kwiaty spotkane na trasie

Po dojściu do skrzyżowania ze szlabanem skręcamy ostro w prawo i jakiś czas idziemy prosto. Po lewej stronie widac będzie Staw Szwedzki. Na wprost wyjdziemy na kolejny staw, gdzie na skrzyżowaniu, tym razem skręcimy w lewo.

Foto: Rozdroże ze szlabanem

Foto: Staw Augusta

Idąc ścieżką meandrującą wśród drzew możemy miec wrażenie, że to zła droga, ale spokojnie - kierując się ciągle jedną i tą samą drogą za 3 km dojdziemy do skrzyżowania ze szlakiem czerwonym, gdzie skręcimy w prawo. Przed nami łądny odcinek prostej leśnej drogi. Na najbliższym skrzyżowaniu za około 2 km skręcimy w prawo i idąc wciąż prosto (miniemy rzeczkę i stadninę koni po lewej stronie)  za 3 km dojdziemy do drogi asfaltowej gdzie to zaczynaliśmy trasę. Samochód stoi za ścianą lasu na lewo:-)

Foto: Podczas postoju

Foto:  Mijana po drodze stadnina koni pod wsią Okoły


11km

POSTOJE:
staw Augusta
przed zejściem z czerwonego szlaku w prawo w las warto pomaszerowac 100 metrów dalej i minąc tory kolejowe. Tuż za nimi po lewej stronie mamy parking leśny, gdzie można odpocząc

CIEKAWE MIEJSCA:
cała trasa bardzo malownicza - zwłaszcza kiedy wszystko kwitnie

MAPA:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz