INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

czwartek, 24 marca 2011

Okolice Murowa 6

TRASA:
Murów - Zagwiździe - Grabice - Święciny - Zawiść - Szum - Radomierowice - Grabice - Zagwiździe - Murów

          Z Murowa jedziemy w kierunku Zagwiździa. Tam na skrzyżowaniu skręcamy w lewo. Mijamy kościół ostrym zakrętem w prawo i zjeżdżamy na dół drogą. Za 3 km dojeżdżamy do Grabic. Tuż za wsią przed drugim ostrym zakrętem odbijamy w lewo na Święciny.


Foto: Na trasie

 Nie wjeżdżamy do samej wsi lecz mijamy ją z lewej strony wjeżdżając w las. Mijamy bajorko z prawej strony i trzymajac się dróg w prawo dojeżdżamy Białą Drogą do Zawiści. (około 1 km od Święcin mamy w lesie pomnik leśnika - patrz trasa nr 14)

Foto: Płyta upamiętniająca śmierć leśnika

 Na asfalcie skręcamy w  prawo i dojeżdżamy do wsi Szum. W Szumie między leśniczówką, a przystankiem PKS wjeżdżamy w prawo do lasu i aż do asfaltu jedziemy Droga Szwedową (jest opisana drogowskazem! Brak tej nazwy na mapie). Na asfalcie skręcamy w prawo i za kilka kilometrów dojeżdżamy do miejscowości Radomierowice. W tej miejscowości warto zboczyć na skrzyżowaniu w prawo, aby obejrzeć zabytkowy  kościół.

Foto: Kościół w Radomierowicach

Po powrocie na głowną drogę tą samą drogą mijamy Grabice, Zagwiździe i docieramy do Murowa.

36 km

POSTOJE:
pomnik leśnika między Świecinami, a Zawiścią

CIEKAWE MIEJSCA:
pomnik leśnika między Świecinami, a Zawiścią
cała trasa ładnie położona w lesie

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz