INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

środa, 9 marca 2011

Trasa R. nr 6

TRASA:

       Z Murowa kierujemy się w kierunku Kup drogą asfaltową, ale tuż za wsią Grabczok, którą mijamy z lewej strony na skrzyżowaniu z mocno ubitą leśną drogą skręcamy w prawo do lasu. (UWAGA!!! To nie jest droga za przystankiem lecz następna!!!) Tą krętą drogą dojeżdżamy do wsi Ładza. Przecinamy asfalt i przez wieś jedziemy cały czas prosto przez kilka kilometrów (po lewej mijamy wieś Kaniów). Na skrzyżowaniu kierujemy się zgodnie z drogowskazem do wsi Lubienia. Naprzeciw starego kościoła ewangelickiego (wcześniej mijaliśmy nowy kościół katolicki) skręcamy w ul. Popielowską (wyłożona jest płytami betonowymi). Przejeżdżamy przez tzw. Lisi Rów i dojeżdżamy do skrzyżowania w lesie, na którym odbijamy w prawo. Na kolejnym rozwidleniu w lesie jedziemy w lewo (koło płotu, który mamy po swojej prawej stronie). Po dłuższej jeździe dojeżdżamy do asfaltu gdzie skręcamy w prawo i dojeżdżamy nim do Karłowic. Kierujemy się zgodnie ze znakami na Wołczyn.

Foto: Na trasie Karłowice - Pokój

Mijamy Kuźnicę Katowską i dojeżdżamy po długim odcinku asfaltu do Pokoju, gdzie skręcamy w prawo i kierujemy się na Opole (tzn. na rondzie trzeci zjazd). Skręcamy za parę km do wsi Krzywa Góra, przejeżdżamy Okoły i za 5 minut dojeżdżamy do Murowa.

46 km

POSTOJE:
kościół ewangelicki oraz cmentarz ewangelicki w Lubieniach

CIEKAWE MIEJSCA:
kościół ewangelicki oraz cmentarz ewangelicki w Lubieniach

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz