INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

poniedziałek, 7 marca 2011

Trasa R. nr 3

foto: na ścieżce koło stawów "Gospodarstwa Rybackiego Krzywa Góra"

TRASA:
      Murów - Okoły - Krzywa Góra - kierujemy się asfaltem na Pokój - odbijamy na leśny parking w lewo do lasu i dojeżdżamy do "Gospodarstwa Rybackiego Krzywa Góra" - poruszamy się szlakiem czarnym aż do granicy za pierwszym stawem po czym odbijamy w lewo, dalej mijamy altankę z kominkiem i jedziemy dalej  prosto do następnego skrzyżowania za rzeką Budkowiczanką (po lewej stronie mamy przepiękny staw), zjeżdżamy w prawo z górki w las i jedziemy prosto aż do skrzyżowania z drogą asfaltową, na której kierujemy się w lewo w kierunku wsi Ładza. Na skrzyżowaniu - juz na końcu wsi - przecinamy asfalt i wjeżdżamy do lasu. Wyjeżdżamy koło przystanku PKS  wsi Grabczok, gdzie kierujmy się w lewo i asfaltem dojeżdżamy do Murowa.

Foto: Nad stawami pod Pokojem


 Foto: Nad stawami pod Pokojem




 Foto: Nad stawami pod Pokojem


Foto: Nad stawami pod Pokojem

29 km

POSTOJE:
 "Gospodarstwo Rybackie Krzywa Góra"

CIEKAWE MIEJSCA:
- gospodarstwo rybackie Krzywa Góra (przepiękne stawy, dużo dzikiego ptactwa)
UWAGA!!! Gospodarstwo Rybackie jest własnościę prywatną, ale gospodarz jest bardzo gościnny i pozwala rowerem czy piechotą poruszać się po terenie. Pamiętajmy żeby nie śmiecić i zachowywać się tak, aby nie spłoszyć zwierzyny i ptactwa!

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz