INFO O MNIE
Jestem fanką pływania, roweru i walkingu. Moją pasją jest zdobywanie górskich szczytów i poznawanie świata na dwóch kółkach. Fascynuje mnie Stobrawski Park Krajobrazowy, w którego sercu przyszło mi żyć. Pływanie nauczyło mnie respektu przed naturą oraz tego, że codziennie stać mnie na nowy sukces, a słabości są tylko po to, by się z nimi zmierzyć i je pokonywać.

czwartek, 24 marca 2011

Okolice Lewina Brzeskiego

TRASA:
Buszyce - Różyna - Ptakowice - Kantorowice - Lewin Brzeski - Buszyce

            Trasę zaczynamy we wsi Buszyce. Samochód zostawiamy na parkingu przy cmentarzu.

Foto: Kościół w Buszycach

Cofamy sie około 300 metrów i skręcamy w lewo miedzy domami. Jest tam znakowany czerwony szlak rowerowy. Dojeżdżamy nim do miejscowości Różyna. W Różynie zjeżdżamy ze szlaku i asfaltem kierujemy sie do Łosiowa. Tam przekraczamy drogę nr 94 i wjeżdżamy w ul. Cmentarną i przed cmentarzem skręcamy w prawo na czerwony szlak. Koło magazynów wyjeżdżamy na asfalt. Jedziemy w lewo i przejeżdżamy tory - odbijamy w lewo zgodnie z drogowskazem na Kantorowice. W ten sposób asfaltem dojeżdżamy do Jasiony i dalej czerwonym szlakiem do Ptakowic (można użyć skrótu i przejechać przez folwark zwierzęcy-zbaczamy wtedy na chwilkę z czerwonego szlaku!)Z Ptakowic docieramy jadąc dalej czerwonym szlakiem do Kantorowic. Na asfalcie jedziemy w prawo i kierujemy sie zgodnie z drogowskazami do Lewina Brzeskiego.


 Foto: Nad Nysą Kłodzką podczas podróży

Foto: Kościół ewangelicki w Lewinie Brzeskim

 Tutaj nad rzeką Nysa Kłodzka w parku możemy odpoczać. W Lewinie Brzeskim znajdujemy ulicę Kościuszki (prowadzi ona z rynku do torów kolejowych) i tuż za torami odbijamy w prawo na czerwony szlak i kończymy trasę w Buszycach.

31 km

POSTOJE:
dąb szypułkowy tuż za folwarkiem zwierzęcym w Ptakowicach
park w Lewinie Brzeskim

CIEKAWE MIEJSCA:
dąb szypułkowy tuż za folwarkiem zwierzęcym w Ptakowicach
park w Lewinie Brzeskim

UWAGI:
Trasa dla miłośników bezdroży. Eyjątkowo źle oznaczona trasa. Długie odcinki drogi pokonuje się " na czuja". Warto mieć ze sobą kompas. Nie jest wykluczone, że przyjdzie nam wielokrotnie zawracać, ale w tym też coś jest...:-) Trasa na dzień kiedy nic nie jest nam w stanie zepsuć nastroju!

MAPA:
Stobrawski Park Krajobrazowy



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz